miercuri, 17 noiembrie 2010

PR-ul şi organizarea de evenimente

Cum trebuie sa fie organizat un eveniment de succes? Care sunt beneficiile asupra organizaţiei?

    În primul rând, un eveniment se organizează atunci când este nevoie de atragerea atenţiei mass mediei asupra unei anumite probleme sau pentru a face un pas înspre promovarea organizaţiei sau companiei respective.
    Primul pas spre realizarea unui eveniment este conştientizarea grupului ţintă. Grupul ţintă reprezintă în această situaţie un grup de oameni care poate fi interesat de problema în cauza sau care poate deveni fidel companiei respective. 
    Stabilirea locaţiei este un punct foarte important pentru că de obicei locaţia reprezintă atracţia evenimentului. Astfel, este bine ca aceasta să se potriveasca cu tema evenimentului.
    Cum alegem vorbitorul? Acesta trebuie să fie o persoană care să vorbească clar, cu un ton impunător şi care să fie capabil să expună problema în cauză în mod exact. Mai mult decât atât, captarea atenţiei publicului este foarte importantă, prin urmare, vorbitorul trebuie să fie un bun comunicator şi cu o experienţă care să îi permită adaptarea la orice fel de situaţie.  
     Cum putem transmite mesajul in cel mai eficient mod? Imaginea vizuală are un impact remarcabil dacă aceasta reprezintă ceva interesant, şocant, dar care, dintr-o primă privire arată şi înţelesul. 
      Prin urmare, dacă organizarea este profesionistă, expunerea este de bună calitate, iar publicitatea a atras un număr suficient de participanţi, atunci evenimentul poate fi numit un succes. De la acesta, se pot desprinde destul de multe beneficii pentru organizaţia în cauză: fidelizarea şi construirea unei bune relaţii cu clienţii, informarea acestora, accentuarea imaginii şi multe altele.
      Organizarea unui eveniment implică multe acţiuni şi probleme, dar tratarea acestora cu seriozitate şi profesionalism duce la crearea unei imagini favorabile asupra organizaţiei şi la atragerea unui număr mult mai mare de clienţi.
       

Un comentariu:

  1. Desigur , pr-ul ocupă un rol central în organizarea de evenimente.Este esențial ca activitatea de pr sa fie bine pusă la punct pentru ca proiectul să fie un succes, iar evenimentul să atingă scopul propus.

    RăspundețiȘtergere